Filmkväll & Gröna Lund.

Yeahyeah, sommarvädret tar kål på mig. Håller på att dö, även om det är svalare nu på kvällen än det var mitt på dagen. Då höll jag verkligen på att dö, gick i skuggan hela tiden..
Öhöö, tänkte skriva om min fullspäckade helg. (precis som alla andra helger har varit sen jag började jobba, konstigt nog..)

Fredag;
A okay.. Jag rusade hem från jobbet som slutade tre. Det är alltid lycka när man får sluta lite tidigare, sånt gillar ju alla. Hm hm.. Så ja, jag åkte hem och slängde in mig i duschen för att fräscha upp mig eftersom hela den här veckan har varit som en bastu i luften. Sjukt jobbigt. I vilket fall som helst så skuttade jag sedan iväg till bussen för att åka till Jamal. Jag mötte Lisa (från mitt kära jobb) på bussen och vi åkte den låånga vägen till Jamal. Höhö.. Väl där så.. väntade vi lite för att en Max skulle tydligen komma, vilket han gjorde efter typ tio min så då skulle grabbarna äta lite (vilket dom typ gör hela tiden, hm?).. Öh.. Seeen.. Så började vi glo på film tror ja, minns inte, allt blir så dimmigt!.. nej men vi hämtade en tjej vid namn Terese (jag skiter i stavning, ok?) vid busshållsplatsen innan vi iallafall glodde på film. Meet the Spartans, någon Kung Fu film.. Och sen.. I mitten av Meet The Spartans så drog Max för att se Batman. Vi ba; Hej då.. Haha.. Nej men.. Aa.. Sen drog tjejerna och jag och Jamal åt mat och glodde på Dude, where is my car? uhm uhm.. Sen sov vi.. För det var sent.. Och varmt.

Lördag;
Oh, vi gick upp förhållandevis tidigt. Tror vi gick upp vid kanske.. uhm.. 11 eller något. Trodde fan inte att Jamal skulle gå upp så tidigt. Så vi bestämde oss för att äta frukost och sen duscha. Tjing Tjing! Sen skulle jag dra och träffa Kitten. Men bussjäveln var försenad så jag missade tåget.. Dock mötte jag Jamals mamma där som skulle till älvsjöbadet med hans småbrorsor (som är sjukt söta men som jag ALDRIG kommer kunna lära mig namnet på.). Så jag fick sällskap till älvsjö med dem.. Dock åkte jag vidare till Stockholm C och träffade min underbara Kitten. Och Salomon. Men det var sjukt varmt. Btw så hade Kitten fyllt år (den 24/7) så hon fick en present som Jamal köpt och sen så gick vi och köpte muffins till henne. Vi firar alltid födelsedagar med muffins, haha. Så vi satt och åt den innan vi drog in på gallerian för att kolla bankomat men det fanns ingen så vi fick gå en bit innan vi fann en.. Sen bestämde vi oss för att gå en lång promenad till SF bokhandeln. Väl där så köpte jag en film (Sweeney Todd) till både henne och mig och så en manga (Juvenile Orion) som jag läste på vägen hem.. För det gjorde jag sen; åkte hem och gick och la mig typ. Var helt slut för att det var sjukt varmt ute.

Söndag;
Klev upp tidigt för at jag inte kunde sova pga en jävla fluga som envisades med att flyga i mitt jävla öra. Ville döda den men kunde inte.. Hann inte, dom är ju förjävligt snabba. Iallafall så gick jag upp och åt frukost, duschade och fixade lite tills jag drog till Lisa på min fina hoj. Parkerade där och blev sedan skjussad till Östertälje med Lisa och hennes syrra. Mötte upp Lisas kusin och hennes pojkvän för att sedan dra vidare till Stockholm och GRÖNA LUND! Vet att alla tycker att grönan suger, men vafan. Var mest med som mentalt stöd för Lisas del.Vi började med att åka Vilda Musen. Det gör jag inte om, man börjar lugnt liksom. Men men, sen blev det ber och dalbanor på rad typ. Kvasten och Jetline (som jag tror den heter.), men även Pop expressen och kärlekstunneln. Haha, det var ju kul.. Nej men vi åkte säkert mer men jag kommer inte ihåg det. Gick i lustiga huset också. Lisa gick spökhuset med hennes kusins pojkvän, hon var lite vit i ansiktet efter, haha. Sen spelade vi litet och jag vann en igelkott.. Och en.. liten.. "mekanisk" häst.. Lol. han i ståndet pekade på mitt halsband och sa "det betyder kärlek!" jag ba "öh.. jag vet.. heh.." Haha, han var nice. Ja, det var en trevlig, men sjukt varm dag alltså. Jag och Lisa åkte hem tidigare med en stor, fet basketboll under armen. Dock åt vi glass innan vi åkte hem.. Och köpte kaffe till päronen. Mhm, sen åkte vi hem!

Phew, imorrn är det jobba.. Borde ta mig en dusch och gå och lägga mig. Är sjukt slut. Hoppas jag inte har ont i fötterna imorrn, ska ju köpa bur till Morris också. Behöver verkligen det. Nnh.. Shoppa lite med Hannis ska man också göra, yeah! Ska bli nice.

TJING TJING!

Ja, i kanada
Jag saknar Kanada. D:

Kommentarer:

1 Johan:

Du kan dra med mig på alla saker du gör, jag har inget emot att träffa folk jag inte känner ^^

Kommentera här: