Oh.. I hate snow.

Fan vad det regnade/snöade/haglade imorse när jag skulle skutta till skolan. VAD ÄR DET HÄR?.. Verkligen. Nu är det tydligen på väg att bli vinter på riktigt, men det går helt fel till. Det ska inte regna, sen hagla (nästan) och till sist snöa på en och smama dag, under en halvtimme. Det är.. Det är.. FÖR MYCKET. jag blir helt.. Ledsen. Där har vi ordet. Ledsen blir jag. Jag har sagt det förr och jag säger det igen; jag gillar inte snö. Nuh-uh.

Milla vill gå på ladies night på stanleys och hon tycker att jag ska följa med.. WHAT!?... Jag har redan ögongodis ju. Förstår om hon vill, höhö, hon har ju ingen att titta på. Stackarn. Aja, man kanske ska följe med, även om man ska kila förbi stora staden Stockholm och träffa Louie då kanske. Har frågat om han har tid för mig innan han åker till Japan, så jag kan överlämna en liten julklapp. Mhmm.. Älskar sånt där. Hoppas han blir glad eller något. Han brukar bli det av mjuka, lurviga små saker vet jag.

Städade åt Morris igår. För jag fick nytt strö och ny mat till den lille rackaren i söndags. Vet inte om jag ska vara göad över maten, men jag tror att det ska funka.. Han verkar gilla det för imorse var hela skålen tom och det låg ingenting utanför som han hade slängt ut, det var ett bra tecken. Tror han kommer överleva det här bytet också, hehe. Men han har överlevt det mesta, min lilla korre.  Har haft honom riktigt länge nu, minns knappt hur länge faktiskt. Kanske sen år 2000 eller något? Han är typ 7-8 år nu.. Det är länge.. Och han ska leva minst dubbelt så länge till! Kommer ha honom när jag flyttar hemifrån, trevligt. Hundarna lär stanna hos päronen när jag flyttar, troligtvis. Lär skaffa mig en egen.

Idag när jag satt på bussen så kände jag hur mycket jag bara vill åka ifrån Sverige, resa och upptäcka nya grejer. Jag lyssnade på "here I am" med Bryan Adams. Det är en låt från soundtracket till Spirit (filmen om hästen ja) och det soundtracket är sjukt bra! Måste ladda in hela skivan faktiskt. Så bra är det. Men den fick mig iallafall att tänka på hur mycket jag vill komma iväg ifrån Sverige. Jag är så nyfiken på världen att jag känner mig instängd här. Har nästan lite klaustrofobi. Även om jag inte sitter mellan några väggar, eller inne i ett litet rum. Det är konstigt. Men det känns som om jag redan känner alla här i Södertälje. Det känns så jobbigt. Jag vill komma härifrån bara. Ut och resa!

Snart 5 månader. Kan ni fatta? Snart är det fem månader sen jag och Jamal blev tillsammans. Hur kan det vara så? Fick höra idag att vi tydligen passar ihop.. Jag vet inte, är dålig på sånt där. Kan inte säga till två stycken att dom passar ihop, om jag inte känner dom ordenteligt sedan innan. Men ja, Simon känner ju både mig och Jamal ganska bra så han kanske har rätt. Kan inte säga själv att jag vet om vi passar, men det känns som om det kommer hålla länge. För vi överraskar varandra hela tiden.
Som i söndags när vi skulle sova. En timme efter att vi lagt oss så slänger Jamal ur sig "Jag vill spela WOW nu.. Väldigt mycket.." Så jag sa; "Gör det då?" Han trodde inte att jag var seriös. Han var tvungen att ta en lampa och kolla om jag verkligen menade det. Han ville se i mitt ansikte om  jag verkligen menade det, och det gjorde jag! Så han satte sig och spelade i en timme.. Sen kom han och la sig igen, det var lite mysigt att ha någon som kryper ner i sängen bredvid en. Tydligen så hade jag snarkat också, men ärligt; jag är förkyld. Jag låter inte ens som jag brukar när jag pratar och jag hostar slem. Äckligt. Han pratar i sömnen så han ska inget säga! Eller.. Han mumlar.. Mera.. Hehe..

Såg Hellboy i söndags också. Den var riktigt snyggt gjord om jag ska vara ärlig. Jag trodde att den skulle vara väldigt "övergjord" om jag ska vara ärlig. Men alla figurer var välgjorda och inte för mycket någonstans. Har inte sett ettan än så jag kan inte riktigt jämnföra den.. Dessutom hade jag huvudvärk så handlingen blev lite blurr. Men jag tror det var en bra handling, av vad jag fattade det som. Jamal sa att det ska komma en trea, men jag vet inte. Dock är ju Hellboy bra.. Ärligt talat.. Dock såg han ut som en av dom där figurerna i "Grinchen förstör julen" eller vad den heter.Dom där.. "Vem" figurerna. Tror det var tänderna tror jag. Men annars var den lite mysig sådär.

Nej, nu är det väl dags att ta tag i Fari, i guess.

Sötnosarna Hannis och Hevin.
Söta. ;___; Förlåt. <3

Kommentera här: