sick n' tired

oh cheese.. Vet inte vad som har infekterat (vad hemskt det lät!) min kropp, men jag mår inte så bra. Gissar på att Jamal har smittat, mig, haha! Han sa att det skulle hända, men skitsamma. Ibland måste man offra sig, eller hur?

Har ialafall varit hemma de två senaste dagarna (måndag-tisdag) och inte gjort ett piss. Försökt med att bli frisk och jag mår lite bättre. Hoppas på att gå till skolan imorrn.. För jag vill hämta mina glasögon! Lite sjukt att jag ser fram emot något som andra tycker verkar jobbigt/hemskt/tråkigt osv. Men jag gillar glasögon. Har alltid gjort det tror jag och jag har alltid fått höra att jag passar i det.. Så varför tjura över det? Dessutom kommer jag må bättre med glasögon, eftersom jag har en otrolig huvudvärk när jag läser/sitter framför datorn eller något sånt. Det är lite jobbigt, så jag hoppas på att det blir bättre nu.. Det lär det förresten bli, för då slipper jag anstränga mina ögon och mitt stackars huvud. Ska bli riktigt skönt. Release..

I helgen var man ute på krogen då (i lördags) och det var en spännande upplevelse. Det var kul att iakta folk när dom struttade omkring och var sådär halfulla, samtidigt som jag hade hemskt ont i huvudet på slutet. Men vi åkte hem rätt så tidigt (vilket fick Jamals kompisar att protestera) men varken jag, lisa eller Jamal var så sugna på att stanna så länge.. Jag var iallafall bara sugen på en chillkväll liksom. Skulle jag vara ärlig så blev det nog lite för mycket musik för mig på slutet. Kände mig lite seg och ja.. Det var nog bra att vi åkte hem. Men.. Jag vet inte, krogen kanske är överskattad, men den kanske är det just för att man förväntar sig mer, vad vet jag. Hade inte stora förväntningar precis, tyckte det var chill med att vara med folk bara. Skönt att umgås liksom.

På söndagen så chillade jag hos Jamal hela dagen, ända fram till klockan åtta faktiskt. Det var mysigt. Vi såg på film.. Han spelade (som alltid, haha) och jag passade å att plugga lite på japanskan, som jag ändå inte var på på måndagen för att jag var sjuk. Lite dumt det där, men men.. Kan ju betyda att jag blir bättre än dom andra (lol, självförtroendet bara kom, okay?) på sa shi su se so, ta chi tsu te to. Men men. Vem vet, jag har lite svårt att lära in just nu känner jag, glasögonen behövs.
Men men, det var som sagt mysigt hemma hos Jamal, som alltid. Förundras över hans mamma som är en.. supermamma. Jag skojar inte. Hon är helt otrolig. Först var hon borta med hans två minsta bröder på fotbolls match. Sen kom hon hem och var kanske hemma en timme eller två (för att leta efter sin plånbok) innan hon åkte iväg till täljehallen med hans tredje yngsta brorsa. Hon kom tillbaka vid åtta och erbjöd sig att skjutsa hem mig. Helt sjukt.. Gissar på att min morsa aldrig skulle göra det, haha! Okay, någon enstaka gång..

Oh! Ska se Wall-E med Tg på torsdag. Han skulle dra med sig en tjejkompis, Matilda, också.. Milla och Simon kanske hänger på och eventuellt Jamal. Har vleat se den där filmen sen jag först såg reklam för den, den verkar vara hur söt som helst. mrrph. Ska bli mys.

OVER AND OUT!

i love you, i do. <3
Ja.. ibland kan man ju få till bra miner utan att veta, haha.

Kommentera här: