No words..

" Om du undrar vad det är jag älskar hos dig så ver jag inte ärligt men jag tycker om den känslan när du bryr dig om mig och när du vill träffa mig. Jag tycker om den känslan jag får när jag är med dig men jag kan inte förklara vilken känsla jag får. Mina kompisar ycker jag borde göra slut med dig men varje gång dem säger såkänner jag att jag hade något som bara skriker din närhet. Älskar dig men vet inte vad hjälp mig genom att finnas där. Puss "

Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om att en människa kan komponera ihop något.. så känslosamt, vakert och djupt på en fylla. Jag vet inte hur du gör det, ärligt talat.. Men på något vis är det som att du lyckas med att nå direkt in i mitt hjärta på en gång. Jag vet inte om du menar det, men jag hoppas verkligen, till 100% att du gör det.. För alla ord jag säger till dig, varenda litet "jag älskar dig", "Puss", "Du är fin" osv menar jag till 100%.. Annars skulle jag inte säga det. Du frågade vad jag älskar hos dig när du inte kan sätta fingret på det själv, heh. Hur ska då jag kunna? Det ända jag vet, är att varje gång jag inte är med dig så tänker jag på dig hela tiden, jag saknar dig och din närvaro, för det är något speciellt du utstrålar.. Jag tror det är kärlek och trygghet, men jag har inte riktigt kommit underfund med det än. Vet bara att varje gång jag är nära dig så slappnar jag av och låter mig själv bli den jag är på riktigt. Med dig är jag på riktigt. Det är värdefullt.
När jag är med dig så får jag också den där känslan som jag tror du menade. Jag känner igen den och jag kan inte heller säga vad det är, men den gör mig glad. Det går inte att beskriva det jag känner för dig eller varför, det bara är, precis som kärlek bara är. Man kan inte beskriva känslan kärlek och det är ingen idé för inga ord i världen kan beskriva det jag verkligen känner för dig. Kanske inte riktigt fick det förklarat vad jag känner för dig.. Men allt jag kan säga är; Jag älskar dig verkligen på riktigt.

Kommentarer:

1 Johan:

Ahaha, go jamal <3

Kommentera här: