Nyårsafton!

Well, känns som om det kommer bli en väldigt stressig och ovetande kväll ikväll. Jag och Lisa ska iallafall ut til lRönninge, det är allt vi vet. Sen får vi se vart vi hamnar eller så! Hoppas det blir röj och sjukt kul iallafall.. Och inte apkallt, men det kan man ju inte räkna med!

Well, sov hos Max inatt iaf.. Var hos Monica innan med mamma och mamma shoppade loss, haha. Älskar när hon gör det, min lilla mamma.. Det behövde hon tror jag. Sen handlade vi, träffade på Anna igen. Hoppas att vi hinner gå ut innan Hannis åker hem!
Well, som sagt åkte jag hem till Maxen sen, han lagade mat när jag kom. Så jag fick lite mat och så såg vi på TV och somnade hyffsat tidigt. Sen gick vi upp vid 11, för max ville ha frukost. Så han ställde sig för att koka ägg - som inte gick så bra. De blev löskokta = man kan inte ha dem på mackan och dessutom hade han inget kaffe. Nahw, ingen bra start på morgonen.
Han skjutsade hem mig runt halv 1 och nu är jag här. Har precis städat åt Morris och snackat med Lisa. Nästa punkt är att gå ner i duschen och fräscha upp sig lite! Sen ska jag packa och dra mig till Lisa.

Hoppas ni får en underbar nyårsafton!


Happy New Year!
// Sakito

Kommentera här: