Attans!

Min MSN funkar inte!
Laddade ner senaste verisionen för inte länge sen alls (bara några dagar sen) och det har funkat fram tills igår. Jag fattar ingenting, för jag försökte logga in med min vanliga MSN och då gick det inte. Men när jag sedan skrev in min gamla MSN (som jag hade för ÅRATAL sen) så funkade det som vanligt.. Aja, vi får hoppas att den börjar funka snart igen, så jag kan få kontakt med lite folk. Hade ju lovat Lisa att fixa hennes blogg, och hur ska jag göra det om jag inte kan snacka med henne på MSN? Jag gråter lite i smyg..

Ska dra iväg aldeles strax till min vän Hevin i Gnesta. Imorgon kanske det finns bilder som jag kan lägga in? Jag hoppas, hoppas. Haha.. Ska jag vara ärlig så är jag inte jättepepp, men jag har redan lovat. Min prins följer inte med..  Kanske det som gör att jag inte är så pepp? Vet inte, men det blir nog kul när jag träffar alla sen!
Uppdateringar kommer.. Sen? Heh..

Puss på er.
// Sakito

Kommentarer:

1 Lisa R Kulla:

GULLUNGE! <3

Kommentera här: