Madagaskar.

En person vet vad jag menar med min överksrift iallafall.  Det var så länge sen, vännen. Värmer mitt hjärta att du kommer ihåg mig fortfarande.

Thats me alright!

Well, sportlovet har börjat och det har börjat hyffsat väl. Spenderade hela min helg hemma hos Jamal. Har aldrig varit med honom så länge i sträck, så det var lite mysko.. Men mysigt! Anledningen till detta? Tja, det var snöstorm när jag vaknade upp hos honom på söndagen så jag kände ungefär "Nej, vafan.. Jag sover här igen. Palla gå hem nu." Så det var vad jag gjorde.
På måndagen åkte jag hem hyffsat tidigt. Det var meningen att jag och Kitten skulle träffas i Stockohlm och jag skulle ta en massa bilder osv.. Men jag kom på att jag skulle behöva åka hem emellan och tjaffsa en massa, så det fick bli omplacerat till på torsdag. Vilket var ganska skönt för jag behövde en liten paus från människor. Jag tröttnar rätt fort på människor ibland, haha. Uhm.. Men måndagen flöt på bra och slutade med att Lisa och jag drog och tränade. Vi båda hade lite dåligt samvete efter helgen, då vi hade varit onyttiga så nu börjar det nyttiga livet!
Idag så har det inte hänt mycket. Jag och Lisa hade först tänkt att vi skulle ut och gå på morgonen/förmiddagen.. Men hon sms:ade och sa att hon inte mådde så bra, min lilla sötnos. Men det gjorde inget. Kusin kom förbi och bakade semlor med brorsan, som jag sa nej till att smaka. Jag tycker inte om dom och jag är nyttig nu, sådeså! Sen så var vi ute och lekte med vovvarna en stund runt 2-3.. Det var nice, Taito är en galen snöätare.

Resten av veckan består av att träffa folk och jobba på projektet. Imorgon ska jag och Jamal upp till M&M och hälsa på. Mormor lät överlycklig när jag ringde, även om hon inte hörde vem det var först, haha! Lilla Mormor.. Men men.. Sen på torsdag ska jag upp till Stockholm och fota.. Träffa Kitten och Viggo. Mysigt.. Riktigt mysigt. Sen på fredag ska jag hem till Hevin och vara närvarande på en filmkväll. Ohoo, får se hur det går. Ska kanske släpa med mig Jamal då också, får se vad som händer.. Sen sover vi där till på lördagen då jag och brudarna (Hevin & Hannis) ska planera vår eurotrip. Hur nu det ska gå.. Aja.. Sen är jag ganska free.. Får se om basketstjärnan har tid för mig, haha!

Måste bara ställa en fråga; Har någon tänkt på busschaufförerna mer som bussparkerare än som busschaufförer?

saknar sommaren. D: sommaren. ;_;
Kommentera fritt.
Love ya!
// Sakito

Kommentarer:

1 Lisa R Kulla:

Basket stjärnan fick ju spela nu i tisdags ;) Fick 2poäng också :D

2 Fototrixaren:

Hoppas du får en fortsatt trevlig onsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Kommentera här: