Tribute to my daddy.

Igår fyllde min underbara pappa 50 år!
Han har alltid funnits där för mig och på ett litet sätt har jag alltid varit pappas lilla flicka. Han gör mig glad när jag behöver det, eftersom han har en tendens att kunna skoja med en när man är arg och göra en glad (konstigt nog).
Nu är han hälften till 100 och kör HD varje dag som det är fint väder ute.
Skulle jag behöva nämna en förebild så skulle det nog bli min pappa. För han är en väldigt bra människa.

min älskade pappa och jag

Igår hade jag också fest här hemma i mitt fina hus. Minus vardagsrummet som inte ser så jätteroligt ut just nu, men det gjorde ju inget.
Underbara och mysiga människor var här och hjälpte mig med att komma i stämning och förlora mig själv lite. Det var en skön fest, inget galet rejvparty (även om vissa blev lite på pickalurven) och det var precis vad jag behövde. Lite ombyte från kyrkogården. Så nu är jag redo att jobba min sista vecka innan min "semester" (arbetslösheten) börjar!
Tack alla som var här! Det var supermysigt! Ni är underbara människor allihopa!
Kommer sakna några av dem när man inser att det inte är skolan man ska gå till längre i Augusti.. Men vi är tighta och vi kommer hålla kontakten, right?

Rebecka och Lollo skakade loss! Nikko och Maria var såklart där! Hevin, Jonas, Hannis och Gina var såklart också där! Tuffa brudar och coola grabben! Love ya!

Idag (fortsättningsvis) ska jag städa iordning huset lite och sen chilla resten av dagen.. Imorgon är jag ensam hela dagen och det ska bli otroligt skönt. Ska nog fortsätta städa om det behövs och ta det lugnt för mig själv. Behöver lite ensamhet också. Bara så jag orkar med livet efter det.
Måste läsa min bok också, har inte så mycket kvar, men jag har inte orkat läsa på ett tag nu om jag ska vara ärlig. Har varit lite seg med det.. Det är ju spännande! Hm hm..
Ska träffa Gina på måndag också tydligen! Haha, det kom lite oväntat, men det ska bli skoj. Det ser jag fram emot.

Oh, I just can't wait to be king!
// Sakito

Kommentera här: