She's alive!

Jag måste bara skriva ett kort inlägg om att LISA LEVER! Jag fick just ett vykort ifrån henne (konstigt, på en söndag? Kan ha hamnat fel sa mamma) och räknade ut att det tog typ 2 veckor för det att komma fram.. Hon skrev det den 15/6 och idag är det den 28/6! Men det gör inget, för då kan jag se ännu mer fram emot att hon faktiskt kommer hem den här veckan! Åh, jag längtar så efter min lilla Lisa. Bra verkar hon ha haft det iallafall. 30 grader, snygga killar och massa bad. Åh, är så lycklig för hennes skull.
Hon frågar om jag är avis och jag är väl avis på det faktum att hon är utanför Sveriges ramar och rör sig, men vädret här är ju inte så mycket sämre än vad det är där ju.. Hehe.. Så jag klagar inte så mycket direkt. Dessutom tjänar jag ju pengar just nu!

Åh, saknar min Lisa!
Det kommer en update antingen ikväll eller på tisdag tror jag. Ska ju iväg till straaanden i eftermiddag och umgås med människor (!) så jag kommer nog inte synas så mycket mer här.

She's alive!
Min Lisa!

UPDATE!
-------------
Japp, det var asmysigt på stranden! badade tyvärr inte, mälaren är inte så att man litar på den när det kommer til lvärme i vattnet, men jag umgicks med min kusin, min bror, Maria, Nikk ooch Simon. Det var mysigt. Vi låg/satt mest i skuggan/solen och pratade. Det var supermysigt. Tror vi var där i 4 timmar. Simon skjutsade hem mig sen, det tackar man för, haha!
Tänkte lägga in lite bilder därifrån ja..

Charmtrollen liksom. Nikko fick massage och kli på ryggen.
Simon låg mest och solade för sig själv, haha! Bruuuschan var med också!

Haha och nej Maria, jag tänker inte lägga upp alla flummbilder som du tog på dig själv, för det blev en hel del kan jag ju säga.. Tänkte bara lägga upp några få här, hehe.. Håll till godo med det!
Ha det bäst.
// Sakito

Kommentera här: