Party!

Jaha, så var det dags för att äntligen ha ett föräldralöst party hemma hos mig! Första gången, jag är debutanten i familjen och det gick väl bra. Hade bett alla redan innan att ta det lugnt, inte kanske dricka så mycket och bara chilla lite. Ingen röjfest om man säger så. Och alla respekterade det! Även om jag blev lite orolig när Jonas (Hevin's pojkvän) fiskade upp en massa grejer på köksbordet.. Ehe.. Men men, det blev lugnt som sagt. Hannis mådde lite illa, hevin ramlade över en plywoodskiva och råkade ha sönder den, Simon P pillade på precis ALLT och Erik & Jonas hade ashög musik på i mitt rum så jag fick köra ut dem. Vi lekte isbitsleken (som jag lovat), lyssnade på en massa blandad musik (allt från disney till rock) och pratade om allt och inget. I det stora hela var det en underbart mysig fest med människor som jag trivs väldigt mycket med.
Fick mysiga presenter också. Av Johan (TG), Simon & Phippe fick jag färgpennor, målarbok, tipex och räkor (fråga mig inte om räkorna, för jag VET inte.), av Maria fick jag choklad, av Hevin & Jonas fick jag också lite choklad (men tydligen ska jag få något mer på onsdag?) och av Jamal fick jag sötaste kortet (jag höll på att börja gråta) och en tavla. Blev superglad för alla presenterna och att alla ville komma och hade trevligt. Hela kvällen mådde jag otroligt bra, även om alla kanske inte gjorde det i slutet.. Men jag gjorde det!
Vi gick och lade oss vid ett, alltså ganska tidigt.. Men det var för att alla var lite sega och trötta efter att vissa hade jobbat så det blev tidig hemgång. Men det gjorde inget, för tiden som vi hade tillsammans var supermysig. Jag är så sjukt glad över att det gick bra och mina föräldrar verkar också vara ganska lugna och glada.. Det gör att det kanske går att ha fler gånger? Woho! Heh.. Vi får se..

Kortet som Jamal gav mig. <3 Nej, jag vet inte vad han menar med  Sakerna som Johan, Simon P och Phippe gav mig.. Minus räkorna!
Tavlan som Jamal gav mig. <3 Chokladen från Hevin & Jonas.
Tack alla för superfina saker!

Och nu ska väl äntligen våren komma, tycker man? Men nä, idag när jag och Lisa promenerade hem från Brunnsäng så kom det små, små snöflingor och när jag kommit inomhus och plockat ihop lite så föll det ännu större, jävla snöflingor. Fy fan.. Vill inte ha snö på min födelsedag alltså! Okay om det snöar dagen innan eller efter (eller både och) men INTE på min födelsedag. Det klarar jag inte av. Då kommer jag ligga apatisk i sängen hela dagen eller något.. Gillar inte snö alltså..
Hoppas heller inte att det snöar den dagen då mina släktingar kommer över (på lördag) för då blir jag också ledsen.. Det kan få vara sol iallafall någon gång då jag vill att det ska det, hm?

lala hundarna busade lite så jag passade på att ta ett kortp å dem i solskenet.


Uh, nej jag måste gå och lägga mig i soffan eller något.
// Sakito

Kommentarer:

1 Maria:

Yaaaaaaaaaj! Det var jättekul :D Och jag mådde också perfekt hela kvällen, hehe. Konstigt va? :P



Kram <3

Kommentera här: