Solsken!

Oh, solen har varit uppe på himelen och strålat dom senaste tre dagarna nu och jag bara drar åt mig alla solstrålar jag kan få så gott jag kan för att vara glad och lycklig. Det underlättar faktiskt ganska mycket, även om monstret ligger och lurar på mig hela tiden.. men så fort skolan är slut så kommer det bli bättre. Kommer inte ehöva träffa en massa människor jag inte känner för att träffa osv.. Kommer bli skönt.

Igår var jag och Lisa nere på stan för att först se på när Hannis spelade på Kulturskolans dag. Hon är SÅ duktig min lilla Hannis! Hon både sjöng och spelade saxofon. Duktig flicka. Sen gick jag och Lisa runt för att kolla efter studentskor till henne. Hon fann ett par dugliga, men dom satt antingen för löst eller för hårt. Lite surt.. Aja, sen gick vi vidare till H&M och provade lite saker. Fann mig själv ett långt linne och en randig tröja. Väldigt nöjd. Sen köpte Lisa en BH på Kappahl och sen gick vi till Åhlens för att hitta ett par svarta leggings till mig. Efter det åt vi en glass i maren och HUR mysigt var inte det? Det fanns trumslagare på andra sidan (vid trappan) som trummade medan vi åt.. Sen åkte vi hem vid kanske halv 4-4 och på den där jädrans bussen fanns det en äcklig bålgeting! Den var säkert 6-7 cm stor! Så sjukt äckligt!
Aja.. Kom hem iallafall och tog det lugnt resten av dagen..

Idag så vaknade jag först vid 8 (konstigt fenomen som händer nu för tiden) och senare vid 10. Gick upp, åt min frukost och chillade litet innan jag gjorde ett mors dags kort till mamma. Hon blev tårögd.. Heh.. Sen åkte jag med henne och brorsan till mormor och morfar och sedan iväg till Coop för att handla.. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Städat lite har jag faktiskt gjort, hehe.. Har planerat hur jag ska göra om mitt rum sen när jag slutar skolan också. Hoppas det blir bra.. Det känns bra, så bra blir det nog, hehe..

Nä, nu ska jag kolla upp lite roliga låtar..
// Sakito

Kommentera här: