@ Max's place.

Wow, vilken kväll. Den var spännande och väldigt.. Flängig? Lite pinsam (nästan) på ett hörn med fegisar och rädda personer.. Men skitsamma, folk får göra vad de vill. Jag tänker bara reagera utifrån hur andra reagerar. Är så trött på allt det här egentligen.. Stilen som folk använder emot mig, den är inte speciellt.. Rolig jämt. Tror man känner människor, men det visar sig att de inte ens känner sig själva.. Vilket gör att i slutändan så är alla förvirrade och.. Ja, det är svårt att förklara.. Kan iallafall säga; Jag äter inte upp någon om denne vill prata med mig. Säg det bara på rätt sätt så kan jag nog lyssna, jag är bra på det.

Men åter till kvällen! Började på Hamnmagasinets VIP hörna med Lisa och Ellika.. Sen kom Maxen och hans kompis.. Sen började det rulla in lite folk sådär.. men vart var Milla? Jo, på The Strip. Så dit fick vi dra för att lämna av hennes födelsedagspresent (får lägga in bild en annan dag på den).. Hon var så full att hon nästan inte fick upp påsen, men glad blev hon, haha!
Sen vart det dans, lite drinkar och halvskumma människor.. Men kul var det! Vissa gick tidigt, men jag, Lisa och Maxen stannade till halv 2.. Lisa tog 2 bussen hem och jag och Max tog en taxi. Somnade vid typ.. 3 kanske. Sen vaknade jag - pigg och glad - vid 11 och väckte Max.. Stackarn! Han fick iallafall kaffe.. Sen var det TV-spel som gällde? Haha, han brukar inte göra det, men kul var det. Fick påminna honom om att jag faktiskt inte kan bilprat. Well well..

Just nu väntar jag på att klockan ska bli kvart över 5 så att Hevin kan komma över, sen ska vi vänta på att Ellika kommer hem så jag kan hämta lite grejer från henne och åka hem och sitta på SKYPE med Hannis. Ska bli kul.
Sitter just nu i en "Lady Gaga" outfit - dvs BH och strumpbyxor.. Och en skjorta från Max på det! Chill.. Kommer inte orka klä på mig förrän Hevin hör av sig - ungefär.
Gjorde en underbar upptäckt igår; Min nyaste kjol har fickor! Trodde först att den hade gått sönder, men icke. Det gjorde mig lycklig, oh ja. Älskar fickor på kjolar.

Ah, har Max's lägenhet för mig själv och trivs som handen i handsken ungefär. Har tagit mitt sista kåvepenin piller mot halsfluss idag och känner mig riktigt lugn, trygg och sansad efter omständigheterna. Haha, tror att folk trodde det skulle bli upplopp igår, men jag kan behärska mig - tro mig. Det var skönt att få dansa igår. Röra lite på sig och glömma den där stressen över jobb som finns. Morbror ringde visserligen i veckan och frågade om jag ville ha ett jobb hos en kille som trycker tröjor. Varför inte? Behöver ju dra in lite stålar iaf innan jag drar.. Hoppas jag får det.

min outfit igår!
(Gammal bild, ni får en ny när jag har fått in dem från kameran.)


Nej, nu ska jag sluta skriva innan folk tröttnat!
// Sakito

Kommentarer:

1 Tim:

tjecka din bilddagbok ibland också!

Kommentera här: