Wednesday, 28 April 2010.

Idag var jag ledig så jag sov väldigt länge. Till typ 10 kanske, sen gick jag upp och åt frukost. Efter det satte jag mig med mitt time sheet som jag behövde fixa innan jag kunde göra något annat.. Så jag gjorde det och sen så chillade jag lite. Efter det så fixade jag med tvätten, pratade med Gina, hälsade på Ellika och så vidare. Lite småpysslande skedde innan Ellika åkte till UNI och jag behövde gå ut med Molly. Tog en rejäl promenad på ca. 1 timme. Sen när jag kom hem var Anneli och Greg hemma så vi fixade mat och åt lite och tog det lugnt efter det.











Kommentarer:

1 Mamma:

Du är såååå fin i din nya hårfärg!

Kul att prata med dig, många BRA åsikter du har.

Nu regnar det här, allmänt trist.



Kram

Mamman

2 Gun:

Hej Johanna, vilken snygging Du är!!!Läckra bilder! Både på Dig och på naturen! ;=) Kram Gun

Kommentera här: