Nyår.

Nyårsafton idag och igår var jag, Gina, Alex (THE LION!!), Jack, Rachel och Fiona ute i Northbridge, party hörnan av Perth, och kollade runt. Inte mycket öppet kan jag säga.. Väldigt konstigt, men skitsamma. Vi hade kul tillsammans. Vi åt lite McDonalds efter lite drinkar och åkte sedan en runda i Glen Forrest, för Jack ville se det. Sen körde Alex hm oss, som var chauffören hela kvällen. Tack för det.
Idag, snarare ikväll, skall det jobbas. Vi börjar 7 och slutar 3. Hur kul som helst, eller inte. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, men men. Någon måste ju stå bakom baren. Mer festande kommer, även om det hade varit kul att se lite fyrverkerier.. Oh well.









Sen hittade jag ett gammalt minneskort i en grej om tillhör min kamera och gissa vad jag fann på det minneskortet? Jo bilder på Morris! Gud vad det fick mig att sakna den lilla lurvbollen..



Kommentera här: