Adventures in Perth.

Idag åkte jag med Philippa till Perth. Anledningen var mest för att hitta en present till pappa, men också för att ha lite kul.
Vi lämnade först av en grej på ett ställe som hade med hennes mans jobb att göra - han är grafisk designer. Vilket är rätt så coolt, har sett hans målningar, de är ascoola.
Iallafall så åkte vi runt lite i Kings Park, kikade i deras gift shop och fikade i en park innan vi åkte ned till självaste Perth och gick runt. Hittade en present till min pappa, en grej till min mamma och lite grejer till mig. Fann ett par ascoola skor som jag verkligen vill ha - men de är dyra så jag ska fundera på det.....
Vi hade lite problem med parkeringsbiljetten. Men det löste sig. Så vi åkte vidare och fikade på ett annat ställe. Eller ja, åt lunch. Och så visade jag bilder från Sverige till Phil - som älskade det - innan vi åkte hem igen.
Dock så visade hon mig ett ställe där vi såg 17 kängurur på ett och samma ställe - vilket var väldigt häftigt! Fick halvdana bilder, men oj vad ballt det var!
Dagen var regning men mysig, är glad att den blev som den blev. Härlig måndag.









Kommentera här: