Oh..

Idag fick jag jobba igen, Ben var snäll nog att köra mig till jobbet iallafall.. Fick jobba med Polly och Philippa och det var allt - vilket sög. Så fort Dom kom in så drog jag. Kände inte alls för att stanna där längre eftersom det hade varit mycket folk hela dagen och jag inte kände för att jobba.. Och för att Polly - in fact - är ganska jobbig att jobba med.
Men men, gick till posten och postade ett paket till pappa, så att han får sin födelsedagspresent i tid! Kände mig stolt och gick till bussen. Trodde den skulle komma 3.15, men icke.. Den kom 3.40 och sen fick jag vänta till 4.25 i Midland på nästa. Phew..
Kom hem och trodde huset var tomt - men det var det inte.. Duschade, såg på TV med Ben och Amy och gick sedan och la mig ungefär. Inte så händeslerik dag nej....

Kommentera här: