Light a fire..?

My oh my..
Sitter äntligen på min egna dator, med internet och skriver! Haha, det är en sån där "dongel" och den kostar på mycket, så jag ska fatta mig kort.
Jag har flyttat - som många kanske vet. Bor nu ungefär 40 minuter från Kalamunda och ca. 10 minuter från Midland - alltså närmare Perth. Dock går det typ en buss ut hit, men det gör inget - jag är glad ändå! Bor ju bushen nu, så det är lite spännande.
Jobbar på som vanligt på Paris Brest. Har fått lära mig kaffemaskinen (äntligen!) och gör nu kaffe ganska ofta faktiskt. Amy tycker jag är duktig som lärde mig den så fort. Valerie har slutat, och jag saknar henne som en gnu skulle sakna afrika om man landsatte honom på antarktis.
Ben är en rolig prick som jag skrattar mycket med. Han har sina hyss och jag finner dem underhållande. Han är mycket, mycket snäll måste jag säga (för de som är oroliga, hehe) och jag diggar honom starkt!
Jag har äntligen köpt min biljett till Nya Zealand, samt en ny mobil vilket gör mitt liv lite lättare. Försöker att inte shoppa så mycket innan jag åker (vilket är den 15:e oktober) så att jag ska ha lite pengar tills dess - men det är svårt.
Har börjat inse att jag saknar den svenska sommaren, men det kan bero på att det är is på vindrutan här på morgonen ibland. Vilket gör mig lite ledsen i ögat, men men. Saknar mina vovvar också och så vidare - you know.
Hmm.. Tror inte att det finns så mycket mer att berätta just nu. Ni får helt enkelt hålla ut med mina konstiga inlägg då och då. :)

Kommentera här: