Friday, 28 May 2010.

Fick jobba idag igen. Jobbar ju nästan varje dag förutom måndag och onsdag, ungefär. Dagen var ganska hektisk, men helt ok. Det avtog efter lunchen ungefär, det brukar det göra. Folk blir lite ledsna när man säger att köket stänger 2.00 på en vardag. De vill inte ha Marco's hemgjorda quiches eller pies.. Synd.
Ah well, kom hem och var ganska trött men tog en sväng med dammsugaren över golvet - eftersom mitt golv behövde det. Sen var jag ganska trött - av någon anledning. Vet inte riktigt vad det var med mig de två senaste dagarna.. Har varit ganska seg liksom.. Jobbigt. Ah well.
Fick viktiga saker gjorda i pappersväg och så vidare så det var skönt.

Minns ni när jag var i York med familjen och tittade på Hanggliders? (inlägget finns här) Har äntligen fått upp videon nu så ni kan se vad jag pratar om!

Kommentera här: