Saturday, 29 May 2010.

Jag skulle ha börjat 10.00 idag, men Liz ringde och lämnade ett meddelande om att jag behövde börja 8.00.. Sen ringde hon på morgonen, precis när jag skulle gå upp och bad mig att komma tidigare ändå, eftersom Michael inte var där. Det gjorde mig ganska sur.. Men jag kom dit och Amy var där, som aldrig jobbar helger annars, samt Donna. Och inget var jogrt utomhus förutom borden ungefär.. Så det fick jag fixa. Hela den här dagen var skit.
Jag snubblade i trappen som skär av resturangen i två delar och skadade mitt knä. Fyfan vad ont det gjorde! Kunde knappt gå.. Men jag kämpade på ändå med ett litet plåster på knät.
Fick sluta hyffsat tidigt och gick för att hälsa på Ellika.. Gick sedan runt lite och tog det lugnt innan jag gick hem och duschade för att försöka få såret rent innan jag satte på ett bandage runt, för det var inte bara ett jack i knäet, det var svullet också. Så.. Ja..
Tanken var att jag och Ellika skulle till puben och sjunga karaokee, men när vi upptäckte att semifinalen av Eurovision gick på TV så rusade vi dit istället och såg på det resten av kvällen. Det var nog bättre för mitt knä..

AJ

Kommentarer:

1 Mamman:

Det där kanske man skulle ha sytt...

;=p

Kommentera här: