Sunday, 30 May 2010.

Fyyy vad det var mycket folk på jobbet idag! Trodde jag skulle dö. Och allt gick SÅ långsamt för alla. Det var en halvtimmes väntan på kaffe (för Dominic fick otroligt många take aways och långa beställningar) och maten gick väl inte så bra heller för den delen. Dock fick jag iallafall beröm, även om jag skuttade omkring på ett och ett halvt ben ungefär. Måste ha sett hysteriskt roligt ut. Slog i knät några fler gånger så det gjorde ändå ondare, men sket i det och jobbade på ändå..
Av någon anledning så hade vi också på oss rosa tröjor på jobbet idag. Något med bröstcancer att göra. Inte för att det var bröstcancer dagen men ja.. Något speciellt iallafall.
Kom hem och duschade och fick ett sms av Harper som frågade om jag ville åka en sväng i hans otroliga bil. Sa ja, eftersom jag ändå inte var på världens bästa humör och hoppades att han kunde liva upp mig - vilket han kunde. Det var väldigt kul faktiskt.
Han släppte av mig, hälsade lite på Greg och Anneli, som var i full färd att laga mat då Duncan (Ellikas pojkvän)'s föräldrar skulle komma på middag. Jag tog ett steg tillbaka då det var lite stressade och lät värsta paniken lägga sig innan jag visade mig i köket igen, haha.
Duncans föräldrar kom och vi åt en sjukt god middag som Greg hade lagat. Otroligt gott och mysigt var det. Väldigt trevligt måste jag säga.. Vi fick gå och lägga oss runt 11 - halv 12 ungefär..


kokaberra på en brevlåda!

Leah & Michelle at work

LOL, Ben, xD

Vlada

mee in my pink shirt

Kommentarer:

1 Monica:

Hej Jossan

Jag är så glad för din skull. Jag har äntligen skaffat en ny dator!!!!! Det tog tid,men......

Vilka härliga kort.

Tänk på att det är bord du går på och de är ju hårda, var försiktig med knät.

Saknar dig.... kramar Monica

Kommentera här: