Congratulations, cousin!

Min mellersta kusin, Ellinor, anmäldes till Södertäljes Lucia som läsare i Länstidningen (lt.se) kan rösta på för några veckor sen. Ellinor har en otrolig röst, hon är sjukt duktig och jag kan fortfarande inte fatta att hon klarade av att sjunga på min mormors, hennes farmors, begravning. Och nu har hon faktiskt, tack vare alla röster, blivit Södertäljes lucia! Hon skall gå längst fram i ett vackert tåg, jag är så sjukt stolt! Visste att hon skulle klara det, och sa jag inte det också?


Okay, så min uppdatering, även om jag har internet är halvdan, sorry. Igår sov vi ganska länge, innan vi tog emot en skjuts in till Sunshine från Michelle för att hämta lite bilder som jag hade lagt på framkallning. Bilderna blev väldigt bra faktiskt!
Efter det visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi gick runt lite och kom sedan på att vi kunde gå på bio. Så vi gick och köpte biljetter till filmen "Red", och tänkte att eftersom det bara var 15 minuter kvar så kunde vi ju gå in och sätta oss och vänta.. Dock stoppade de oss och sa att det var en timme kvar! Gina hade kollat fel..
Så vi gick istället till den lilla spelhallen bredvid och spelade lite. Körde bil, vattenskooter, fightingspel (som jag ägde sönder!) och så vidare, innan vi gick in och såg på filmen. Som för övrigt faktiskt var väldigt bra!
Den slutade ganska sent, så vi gick hem och la oss ungefär..
Idag tror jag att vi ska åka in till Victoria Markets igen och köpta lite grejer, souvenirer osv. Efter det ska vi packa färdigt, för imorgon åker vi tillbaka till Perth!

Kommentera här: