Help?

Jag har tänkt länge på att köpa en system digitalkamera. Har alltid tyckt om att fota, men pga våran gamla slitna lilla digitalkamera så har jag varit ganska bunden. Jag fotade mycket med den förut, om den är helt okay. Men nu börjar batteriet ta slut snabbare och snabbare och jag känner att jag vill uppdatera mig ordentligt, då jag faktiskt vet att jag tycker om att fota och jag vet att om jag skaffar en bra en så kan det faktiskt bli så att jag fotar mer.
Dock är nu frågan;

Vad ska man välja för kamera?



I've been thinking for a long time that I should buy a supernice camera. I've always like photography, but because of our old digital simple camera I've been pretty stuck. I took lots of photography's with it before, and sure it's good. But the battery is starting to dissapear faster and faster and I feel like I want to update myself to something heaps better, just because I like photography and I know that if I get on of those fancy ones I will acutally take more photos.
So now is the big question;

What type of camera to choose?

Kommentera här: