Always listen to you heart... Because even though its on your left side, its always right.

Livet kanske är lite konstigt för mig just nu. Det kanske ligger lite skumt framför mig - men så länge jag kliver rätt med mina fötter och gör det försiktigt så kommer det bli bra.
Att jag har problem med folk just nu märks nog av mina nära, och det är nog sant.
Men egentligen så längtar jag nog mest bara, efter en person.
Jag var ute och traskade idag med mina vovvar och funderade lite på livet. Fick nämligen en fråga av min badger härom dagen om vad jag vill göra med mitt liv..
Och just nu är det oklart, som sagt.
Men allt jag egentligen vill är att vara med honom - och så länge jag är det så kan jag dö lycklig.
Det kanske låter så där pussinuttigt och cheesey, men det är verkligen SÅ jag känner.
Jag har saknat den här människan i snart ett och ett halvt år och nu kommer han äntligen HEM så vi kan ses igen.
Allt jag vill är att springa in i hans famn och krama om honom och aldrig, aldrig, ALDRIG igen släppa honom.
För nu har jag hittat min lucky star.

Kommentera här: