- Icream or I scream?

Härligt med en ledig dag till.
Fick dock en smärre chock när jag vaknade kan jag säga..
Träningsvärken från helvetet hade brytt ut idag. GALET vad jag har känt av det idag.
Men det är skönt med det, man har ju gjort nytta för sig själv.

Har bara tagit det lugnt idag. Traskat ner på stan och utfört lite ärenden.. Glott på TV och varit med mig själv.
Bäddat rent..

Nu i veckan blir det jobb, men utöver det så har vi valborgsfirande på agendan imorgon i VB hos Fredriks mamma. Det kommer bli sent, men det gör nog ingenting. Alltid kul att träffa folk på kvällarna.
I helgen vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Vet att Gina har en avskedsgrej innan hon åker iväg och jobbar, men jag vet inte om jag är ledig eller ej, så vi får se.
Dessutom kan den gästlistan innehålla folk jag inte alls vill se, men man vet ju aldrig, de kanske trots allt inte väljer att komma pga tidigare event som har skett.. Men som sagt så vet man inte!
Orkar dock inte älta just nu.

Sitter och äter glass med älsklingen, som spelar Xbox just nu.

 

Kommentera här: