- YouTube nerd?

Jag gillar att titta på YouTube och browsa lite när jag har tråkigt.
På senare tid så har jag byggt upp några favoriter som jag tittar på ganska ofta och faktiskt följer och jag tänkte att det kunde vara kul att visa dem för er.
Av någon anledning så har det blivit mycket brittiska kanaler, jag vet inte varför, men det kan juvara för att brittiska är så sexigt.. Haha!
 
Anyways så har jag samlat alla på ett litet kollage, med bilder från deras twitter och tänkte faktiskt länka deras kanaler till YouTube är nedanför ifall ni är intresserade av att roa er med nya YouTubers!
 
Länkarna matchar kollaget och ligger alltså då i rätt ordning. :)
 
 
Smosh - Marcus ButlerNerdy Nummies - Thatcher Joe
Tyler Oakley - SprinkleOfGlitter - PointlessBlog - Zoella - Ray William Johnson
Rhett & Link - DollyBowBow - Anna Akana
 

Kommentera här: