- Sometimes I need a break from everything.

Jag vet inte om det är det faktum att hösten/vintern börjar rulla in och visa sina mörkare och tråkigare dagar, eller om det bara är så att jag har gått och blivit lite "deppig" just nu och stänger hellre in mig i mitt lilla skal just nu men de två senaste dagarna jag har varit ledig så har jag bara känt "BLÄÄÄÄ!"..
Har knappt använt mobilen, svarat på meddelanden eller telefonsamtal.. Och jag vet att det finns folk som kanske blir uppröra när jag gör så, men det handlar inte om er i den situationen, jag behöver bara lite distans från människor ibland.
Mitt jobb är väldigt socialt och när jag är ledig så tar jag gärna en paus ifrån det sociala.
Den senaste arbetsveckan har även varit ganska jobbig pga olika saker och jag har behövt den här pausen - att bara få vara med mig själv och andas lite. Inte tänka på en massa andra utan bara mig själv. Dessutom har jag jobbat mycket i veckan, så jag har varit lite sliten och trött.
Idag ska det dock bli lite ändring, ska ta mig till gymmet igen med Fredrik, han ska visa mig lite övningar som vi ska göra och sen blir det lite mat handlande.
 

Kommentera här: