- Closet organization.

Jag drömmer om att få om-organisera vår garderob helt och hållet.
Ja, den är "vår", då vi bor ganska litet och delar på hela garderoben och även byrån.
Jag har i helgen försökt organisera om och göra den lite mer för att stuva undan sommarkläder och ta fram vinterkläderna.. Det nalkas ju faktiskt vinter nu, om än är det bara höst just nu.
Nu är inte vår garderob den snyggaste in terms of inredning, men den är iallafall praktiskt inredd.
Försökte få de tjocka, mysiga vintertröjorna högst upp och göra en egen sektion för vatnar, halsdukar, mössor och så vidare.
Sen organiserade jag till alla kläder, kände att det var tvungen eftersom det är överfullt där, heh.. Av någon anledning så älskar jag att få fixa till det när  vi precis har tvättat.
Någon dag ska jag införskaffa snygga lådor som jag ska på översta hyllan för att dölja lite mer och få undan lite mera skor. Samt kunna stuva undan mer prylar och få det att se snyggare och roligare ut.
Vill verkligen måla om inuti garderoben också, eftersom det nu är väldigt mörkt i den, så jag tänkte att man kanske kunde få lite mer "djup" och storlek utav den med en ljusare färg.
Får se vad min karl tycker om det..
 
Någon som har tips på organisation i garderoben?
 
Ett smakprov på hur vår garderob ser ut nu..

Kommentera här: