- Laughter and tears.

Igår var det dags för utgång med två av de människorna som jag har kommit närmast inom jobbet.
Andreas, jag och Dessie möttes upp vid tunnelbanan i Gullmarsplan för att sedan traska bort mot bowling hallen.
Tanken var ju såklart att ta en öl och spela lite bowling, snacka lite skit och ha det roligt. Jag kommer ju trots allt inte se dessa två på ett år igen.
Har nog inte haft det så roligt och avslappnat på länge, jag brydde mig inte så mycket om omgivningen utan fokuserade på mina vänner och mig själv.
Tog verkligen vara på tiden kan man säga.
När bowlinghallen stängde så åkte vi vidare till Söder för att fortsätta på Snaps.
Hade som sagt en riktigt rolig kväll med två av de bästa i mitt liv och jag behövde det verkligen känner jag - även om jag har mått som jag har förtjänar idag, haha.
 
 
 
 
 

Kommentera här: