- Time flies by.

Ja, nu har det vart ännu en sån där tid av inget bloggande.
Men det har hänt en hel del grejer som har vänt lite upp och ned på mitt huvud, så jag har behövt ta ne liten paus från allt sånt som hade med tänkande att göra.
Vissa saker kan man inte råför att man måste göra i livet för att skydda sig själv och jag var tvungen att göra en sån sak.
Nu när det är gjort så känns livet välidgt mycket lättare och skönare.
Tyvärr är jag nog inte riktigt redo att skriva något om det i bloggen ännu, så det får vänta.
 
Annars då?
Avresedatumet närmar sig med stormsteg och det börjar kännas i kroppen nu.
Imorgon är det avskedsmiddag med familjen och det känns som om det kan bli ganska spännande.
Jag vet att en hel del kommer att komma upp till Arlanda för att vinka av oss, men det känns skönt att kunna säga hej då till de som inte riktigt kan göra det.
Innan själva middagen så tänkte jag och Fredrik åka upp till Stockholm och titta på Stockholm Triathlon dock.
Förhoppningsvis hänger J&J med oss upp och det blir liksom en heldag där uppe - typ.
 
Nästa vecka på onsdag så blir det adjö till några fler av mina vänner.
Några jag har bondat med ganska fort och några jag känt lite längre. Det kommer nog bli väldigt mysigt.
Ja, det var väl lite om hur livet och tankarna snurrar runt nu.
Jag ska försöka bli bättre att komma in och uppdatera er lite mer.
 
Är ni fortfarande sugna på lite Q&A?
Are you still up for some Q&A on the blog?
 
 Åh, bluff..

Kommentera här: