- Getting in to the groove.

Jag och Fredrik har börjat ta tag i våra träningsliv nu - så att säga. Jag bad honom för ca 2 veckor sedan att börja springa med mig och han svarade otroligt nog ja! 
Även om det mer är jogging för honom och jävligt kämpigt för mig (ibland) så gör han det mig nu 2 ggr i veckan. Han hjälper mig att faktiskt göra det - då jag är lite utav en sådan som börjar och sedan slutar efter två veckor. Vilket är bra.
Har börjat använda Runkeeper (från och med idag) för att hålla koll på mina små framsteg, men också för att det är ganska kul. 
Vill verkligen bygga på min uthållighet - inte för att jag inte trivs med min vikt eller liknande (jag har kommit till ro med att detta är hur jag ser ut) utan mer för att jag vill må bra. Jag vill känna mig stark och uthållig.
Just nu finns det inga mål, men vem vet i framtiden?
Någon annan där ute som använder sig av Runkeeper?

Gammal goding!

Kommentarer:

1 Evalena:

Bra Johanna du är duktig.

2 Mamman:

Nix, men Map My walk!! Samma fast olika!!!

Mor-san

Kommentera här: