- Some photography ideas.

Fredrik är en stor inspirationskälla för mig när det kommer till att fota, då jag alltid har älskat att fota saker som rör sig. Kan ju avslöja att min första musa var min hund, Taito, som jag tog otroligt mycket olika "hopp" och "fånga" bilder på och som dessutom fick vara med på mitt projektarbete i gymnasiet.
Vet tyvärr inte om jag kan hitta några gamla bilder, från den tiden, någonstans just exakt nu, men det kanske kommer upp senare - who knows?
Anyhorse så har jag varit ganska intresserad av fotografi sedan.. Ja, kan det vara 2006 iallafall? Och det har väl alltid gått upp och ner gissar jag. Absolut älskar jag det, men ibland tappar jag ideér som jag önskar att jag vågade utföra.
Nu, när vi äntligen har förflyttat oss till ett nytt land, så måste jag säga att mina ideér kommer fram mer och mer.
Jag sa till honom idag att jag väldigt gärna vill fota honom och hans nya cykel imorgon, vilket han sällan skulle säga nej till. Vi drar mycket nytta av varandra, då jag får tuffa bilder och han får bilder till sin blogg om han vill ha dem. Ibland är han lite seg med att hämta dem, hehe. Han är nog den enda som får fri tillgång till alla mina bilder jag tar på honom - då jag vet att han alltid länkar tillbaka till mig.
Ah, så ja, gott folk. Imorgon kommer det komma upp lite bilder som jag hoppas blir godkända av er, heh. Stay tuned..
 
Hittade lite bider som jag tog när jag var yngre med en simpel digitalkamera..
 

Kommentera här: