- Skype with mama.

Idag klev jag upp med klocka för att hinna ta en skype date med min fina mor. Vi pratade i säkert 1-1 & en halv timme. Och mitt i allt ihop kom Fredrik hem.
Han såg lite sammanbiten ut och så fort han klev in innanför dörren så sa han att jag hade ett samtal att ringa. Jag visste nästan direkt att det var om ett jobb så jag tog hans telefon, bad mamma prata med Fredrik sprang in i sovrummet för att ringa.
Det var från ett av jobben jag har sökt och hon ville att jag skulle komma in redan imorgon och pröva hur det kändes. "You'll be a shadow tomorrow and then I have some shifts for you next week!"..
Och jag som fick höra att det kunde bli knepigt att få jobb i Victoria?
Haha, mitt CV kanske bara var så bra.
Glatt skuttade jag ut till mamma och Fredrik och berättade nyheten innan vi var tvugna att lägga och ta oss till Paula, som hade frågat om jag ville låna hennes cykel ifall vi ville ta oss runt lite lättare.
Väl där så fick jag ett nytt samtal om tiden imorgon och vart exakt det låg så ja, man kan ju säga att jag har landat ett jobb, med tanke på hur positiv ägaren lät.
Vi cyklade iallafall hem efter et litet stopp på affären och nu ska vi snart iväg och umgås med Steph och James under kvällen, samt två av deras vänner.
Dagen har ju inte kunnat bli bättre kan man ju säga..
 
Åska ville också vara med på ett hörn..

Kommentarer:

1 Mamman och pappan:

Kuuuuuuuul!!!!!
Så mycket grattis!!!!

Mor-san och Far-san

2 Evalena:

Grattis vi håller alla tummar för att det går bra. Kramar från oss i Viksberg

Kommentera här: