- Skype.

Så igår lyckades jag tajma in min kompis Dessie på Skype och vi satt och pratade en ganska lång stund om allt möjligt. Hon har redan skickat ett paket till mig med godis i - det kan man ju inte klaga på, haha!
Idag ska vi ha Skype-date med Fredriks lillebror och mamma (tror jag), sen måste vi iväg och handla. Det är väl typ det mest spännande som händer idag, ska även försöka fixa till mitt CV lite till.
Kan ju vara så att vi tar en lite promenad i området.
Middagen igår var supertrevlig och jättegod. Det var lax med majskolvar, sallad och bröd. Sjukt gott verkligen!
Gick igenom min statistik på bloggen också och upptäckte att mitt populäraste inlägg var min video på vår lägenhet. Spännande.
Det får mig att undra ifall jag ska göra fler videos? Skulle kunna göra lite olika Vlogs (video-bloggar) om det skulle underhålla er som följer min blogg?
Tycker det är ganska roligt att filma, men blir lite blyg bland mycket folk, antar att det är något man kan öva på dock.
Tar gärna emot feedback på den frågan!
 

Kommentarer:

1 Mamman:

Jag vill se ALLT!!! På film och på bild!!!

Kram
Mor-san

2 Svärmor:

Håller med Mamman vill se allt

Kommentera här: