-Work, Birthdays and Weights.

Den senaste tiden har jag varit lite upptagen, kan man säga.
Har satsat ganska mycket på att jobba den senaste månaden, då jag ganska nyligen fick extrajobb på Åhléns och jag är en sådan människa som gärna vill visa mina framfötter i det jag gör. Så när chansen kommer och jag kan göra det så försvinner jag gärna från ytan liger och fokuserar.
Jobbet är väldigt givande och anorlunda från det jag har gjort förr. Det känns som om de trivs med mig och jag trivs med dem. Jag har lyckats med att komma upp över dagsmålen vi har och jag känner att jag utvecklas mer och mer för varje dag som går. Är det något jag tycker om så är det att lära mig nya saker.
 
Jag har även hunnit fylla år, och i år fick det bli "50-års kalas" med min sambo, då vi båda fyllde 25 i år.
Eftersom vi inte är några stor-firare så höll vi oss till att bjuda in hela släkten till vår lilla lya på lite fika och mys för någon helg sedan, vilket jag tror föll de flesta i smaken. Den senaste tiden har jag velat försöka ägna lite mer tid till mina nära och kära omkring mig faktiskt, det känns som om det behövs.
Vad vi fick är inte så viktigt, jag är mer tacksam över att alla som ville/kunde komma faktiskt kom och gjorde dagen väldigt härlig. Det kändes även som om min sambo, som inte är en storfirare av födelsedagar, fick en trevlig dag.
 
Åh, ja just det. Träningen går bättre och bättre också. Har äntligen lyckats ta mig upp till att klara av att lyfta den "lätta" stången (15kg) i bänkpress. Detta är ju då något väldigt stort för mig, då jag hade väldigt svårt att ens rubba stången första gången jag försökte med bänkpress, så detta gjorde mig väldigt stolt!
Min älskade sambo var såklart där för support så det kändes superbra.
Träningen går verkligen bra nu, även om jag lyckades bli sjuk i söndags efter den. Det kändes inte 100% på marklyften, men jag körde ändå och nu får jag lida för det!
 
Skulle ni vilja läsa mer om min utveckling i träningen på bloggen?
Eller är det ointressant?
 
 Slänger in en gammal bild från Kanada när vi fiskade krabbor!

Kommentera här: