- Unhealthy lunch.

Igår bestämde jag mig för att ta mig i kragen och åka upp till Stockholm för första gången på länge och lämna in min stackars dator på reparation. Eller ja, det är typ en kontroll över skadorna för att se vad det kan kosta. 
Jag håller tummarna just nu, men försöker att inte ha för höga förväntningar!
Jag träffade även Dessie, vilket var mysigt. Har inte sett henne sen jag kom hem - typ - så det var jättemys att få mysa runt i stan med henne.
Vi fann att Dunkin' Donuts nu för tiden finns i gallerian och bestämde oss för att vara lite onyttiga och pröva deras sortiment.
Jag tog en sjukt god kalkon bagel med jättemycket Philadelphia ost. Sjuuuukt gott. Vi delade också på en double caramel donut. Också sjukt gott. Minus för iskaffet, plus för varma chokladen.
Hittade en klänning på H&M, ett par nya löpskor på XXL och fick med mig lite ingredienser till pumpkin pie från the english shop hem innan jag hoppade på tåget.
En mycket mysig dag måste jag säga och jag ser fram emot min och Dessies planerade middags dejt nästa vecka.





Kommentera här: