Nästan klar..

Ah, snart är jag klar med min nya bloggdesign! Gör om och så lite då och då.. Pillar så smått med den alltså fortfarande. Kommer väl göra det tills jag drar, men men.. Vet inte riktigt när jag ska lägga in den bara.. Hmm.. Ah, well, det fixar sig. Jag ska väl göra det lite närmare tills det att jag åker eller något, det blir nog bra.

Mm.. Idag har jag inte gjort så mycket. Mest pysslat lite. Började på en pärlkrokodil, bakade lite, pysslade med min design och så vidare. Inte så mycket ansträngande direkt.. Men jag känner att jag håller på att bli lite sjuk också, så det är nog bra att jag håller mig lugn tror jag. Ska försöka sova länge imorgon så jag får min sömn jag behöver, som jag inte fick inatt då den där ventilationen ville härja som fan.
Borde kanske höra av mig till någon och kolla om någon vill göra något i veckan. Har bara en SKYPE-dag planerad med Gina.. Får se vad som händer, antar jag..


Imorgon har Max namnsadg, hoho!
// Sakito

Kommentera här: