- Finally?

Okej, jag vet att jag har varit borta hemskt mycket ifrån bloggen, men jag har varit dundersjuk. Fattar inte ens att jag kunde bli så dålig?
Det började med ett oskyldigt halsont, till täppt näsa och snurrigt huvud, sedan frös jag om nätterna, Fredrik sa att jag både snarkade (Va? Jag? Näää..?) och snurrade mycket. Låg helt död hemma och orkade liksom INGENTING.
Var iväg fredags kväll (sushikväll), lördags förmiddag (Lite shopping) och Söndags kväll, och fick nog ett bakslag igår, för då mådde jag som en överkörd grävling igen - ungefär.
Så mina dagar har inte bestått av så mycket värt att skriva om - tyvärr.
Men det skall det bli ändring på - tjoho!
 
Idag, när Fredrik rullat hem, så ska vi iväg och handla lite, jag ska försöka posta ett paket (Till vem är lite hemligt..) och vi ska ta en fika tror jag. Fredrik mumlade om det iallafall. Frisk luft, for the win. 
 

Kommentarer:

1 Evalena:

Krya kramar från oss i Viksberg

2 Mamman :

Hu då, gumman. Skynda och krympt dig!!❤️
Kram

Mor-san

Kommentera här: