Phew!

Kom precis tillbaka ifrån ett joggingpass med Loian. Vi tog rundan runt närmaste rondellen, dvs längs den nya vägen och tillbaka på den gamla sen. Loia höll takten väldigt bra, med tanke på hur har mått de senaste veckorna. Sen när vi kom hem så fick hon minsann ett grisöra för det duktiga joggandet. Ja-a då! Hon verkade bli glad över at få komma ut lite och röra på sig..

I vilket fall som helst så har dagen varit lite sisådär. Började klockan 10 med grafisk kommunikation, vilket betydde att jag skulle hålla på med hemsidor. Eller ja, en hemsida. Läraren gick igenom lite vad vi gjort, som repetition och sedan fick vi göra vår egna hemsida (typ 30 min kvar av lektionen).. Uhm, och det gick väl bra. Blir bara trött på när läraren ska tjata om den där helvetiska uppgiften som jag inte gjort klart. "Ja, lämnar du inte in den så blir det IG.." Det är EN uppgift, vad är felet?..
Jaja, sen gick vi på lunch och åt, sen var det dags för att leka med glas. Är så sjukt rädd för att hålla på med glas egentligen.. Min mamma har alltid varit en sån där "AKTA-DIG-FÖR-DE-VASSA-GLASBITARNA-DÄR-BORTA-JOHANNA!" mamma.. Ehe, så det har påverkat mig lite. Men det brukar gå bra om man är försiktig.
Dock fick jag inte så mycket gjort idag, eftersom Karin var borta större delen av lektionen och hjälpte en annan elev.. Så jag sat mest bara och laborerade med färgerna på glaset. Sen, vid slutet (20 min kvar) så kom karin in och ville hjälpa, och jag hade ju tänkt att jag bara skulle ta lite bitar och vara nöjd, men hon tyckte att jag skulle promt veta vad för färger jag ville ha.. Suck.. Så jag fick med mig akvarellpennor hem och nu måste jag sitta och göra det också. Kul kul..
Sen gick man hem då.. Och började steka pannkakor! Och letade reda på mammas plånbok som hon trodde att hon tappat. Fann den i hennes ena jacka. Grattis på den. Pannkakorna gick bra och vid 5-halv 6 tiden kom mamsen och papsen hem. Sen åt deo ch mamma åkte iväg för att spåra med Taito och jag och Loia drog oss ut på en joggingtur. Det är vad som hänt idag.. Nu ska jag försöka skriva lite svar på frågor om mitt projekt.. NOT fun.

Steg idag;
10709

min älskling
Rehab imorgon med världens bästa individ på jorden.. Blir tufft.

Faller du så faller jag..
// Sakito

Kommentera här: