Internet! Men ingen ström..

Haha just när jag hade satt i mitt nya, trådlösa internet så gick strömmen. Snacka om att jag blev rädd, haha. Men men, har iallafall två ljus som ger lite ljus i vardagen. :)

Vad ska jag skriva nu då?
Livet går bra, måste jag säga. Har mitt jobb, mina vänner, tak över huvudet och så vidare. Det regnar då och då men sommaren kommer närmare och närmare - likaså min lilla resa i min stora resa. Ser verkligen fram emot den.
Var i Perth idag och strosade runt. Köpte lite grejer, bland annat mitt internet men också en present till en vän. Sen åkte jag tillbaka till Midland och träffade Ellika som jag fikade med och pratade en massa med också. Hon körde sedan hem mig och vi kikade runt lite på bilder och annat innan hon åkte hem och strömmen försvann, boo..
Kom fram till nu att jag borde göra detta till ett bild-inlägg eftersom jag inte har haft tillgång till det på ett tag...













Kommentera här: