"Let me in"

"Låt den rätte komma in" är en hyffsat bra bok och en helt ok film som kommer från Sverige. Många har säkert hört talats om den och kanske till och med läst/sett den.
Trodde dock aldrig att jag skulle säga detta; Men amerikanarna/britterna har gjort en egen version av den.
No kidding, at all.
Jag såg trailern igår på bion. Och den är inte alls lika bra som den svenska.
Den svenska är läskig, men mer konstig lite freaky och wierd skrämmande. Inte bara med blod och massa konstiga effekter. Man blir liksom mer rädd av konstigheterna än "effekterna".
Vanligtvis gillar jag int, personligen, svenska filmer så mycket. Men den svenska versionen är bättre tycker jag. Har dock bara sett trailerna på den amerikanska/brittiska, så jag kanske inte ska säga något - än. Men jag tycker det är dåligt iallafall. Det finns redan en film - en som är bra. Låt det vara så och förstör det inte!

För er som är nyfikna, här är en trailer på den amerikanska/brittiska.

Kommentera här: