- Shop, shop shop!

Sprang ner på stan en snabbis idag för att jag skulle handla engelska, färska korvar på ett ställe som gör allt sånt där själva. 
ÄLSKAR färska korvar, då de smakar SÅ mycket mer. Åt bara det när jag var utomlands.
Dock var dom slut så jag fick nöja mig med att vara utan ett tag till.. Tror jag ska springa ner efter jobbet imorgon och hoppas på att jag har turen med mig!
Gick dock in på H&M och hittade ingenting där heller.. Sen snurrade jag in på Vero Moda, eftersom jag sneglade på en jättefin tröja där häromdagen (eller nåt) som jag var tvungen att ha... Typ.
Det roliga var att hon i kassan hade på sig den! Hon sa att den kändes så himla skön att ha på sig, vilket jag måste hålla med om, även om den är tunn så har den ett sånt skönt tyg!
Hittade även en kofta i nästan samma tyg som jag inte kunde låta bli, även om den kanske är i längsta laget för mig. Tror dock den kan vara nice till shorts när det blir varmt igen.
 
 

Kommentera här: