- Making it ourselves!

Igår så rullade jag och Fredrik ut till min mor och far för att göra leverpastej!
Mina morföräldrar och föräldrar har gjort det varje jul sen 60 år tillbaka och min mamma vill gärna att traditionen fortsätter.
Så i år var det vår tur att lära oss hur man bakar detta och jag kan säga att det är lätt, men kladdigt. 
Så efter det så blev det middag och sedan tig vi oss till morfar för att lämna lite leverpastej och snacka lite!
En allmänt mysig dag helt enkelt!
———————————————————
English;
So yesterdays mission was to make liverpaté and keep the tradition from my grandparents living.
They have been making liverpaté (which we Swedes like to have on our breakfast sandwhich) for about 60 years so this year it our turn to leran how to make it!
It is very easy to make but kind of messy.
But after we got that done it was time for dinner and go to grandpa to leave some liverpatè there!
All in all a cozy, family day!

Even the dogs got to taste..

Kommentera här: