- Old pictures from the camera.

Det var länge sen. Länge sen jag kände för att öppna den här bloggen. Länge sen jag kände för att skriva något. Länge sen jag hade lust att ladda upp bilder här. Länge sen jag ville dela mitt liv med de som kikar in här ibland.
Jag ber om ursäkt för detta.
Men ibland så tappar man bara intresset för en stund och måste ta en paus för sin egen själ.
Jag valde dock att plugga in min kamera i min lilla dator idag, bara för att. Har inte använt den på länge heller så tänkte att det kunde vara lite kul. Det var det också, så jag tänkte att jag kunde ladda upp lite favoriter jag hittade. Mycket hundar dock, heh.
Jag jobbar otroligt mycket nu för tiden, men jag ska försöka komma tillbaka hit lite oftare, då jag verkligen saknar att fota nu för tiden. Har tappat det lite. Hoppas på att det kommer tillbaka.
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Vilka fina hundar!

Kommentera här: