CAD-teknik.. WOHO!

Jaaa, då satt man här på pausen av lektionen och chillar. Riiktigt nice.. Det har gått bra den här lektionen, ÄVEN om jag och Milla ligger en bit efter, men det är inte vårat fel. Förra lektionen så fick vi ingen kontakt med Fari (vår lärare) så vi kunde inte få hjälp. Idag har vi visserligen klarat det själva, men förra gången var vi nog mest irriterade tror jag, haha.. Ingen av oss var på solskens humör kan man säga då..  Men det är jag och Milla i ett nötskal.

Hm, tanken var ju då att man skulle till Joel på fredag på filmkväll, men jag har ett litet problem; jag ska träffa Kitten på dagen efter och hon har bara tid till tre. Det suger lite och jag funderar på att skippa det om inte Jamal vill följa med och sover hos honom istället.. Det låter mysigt, men ja.. Jag vet inte. Känns inte som om jag har gjort så mycket med mina kompisar på ett tag.. Visserligen var man ju på "filmkväll" i fredags med Hannis och Jamal. Men det var ju bara Hannis för att INGEN annan hade tid.. Vafan. Sorgligt. Man planerar i tid tycker man men ingen kan. Är en riktig planerare. Lever nästan för det och har det nästan som en hobby. Älskar att skriva in saker i min lilla kalender och bläddra fram och tillbaka i den för att se vad jag ska göra och vad jag har gjort. Mm.. SKOJ.

Loia har något fel på benet och det gör mig lite orolig. Morsan sa att hon tyckte att vi skulle vänta lite innan vi bestämde oss för att gå till veterinären.. Men jag vet inte, en vecka högst tror jag. Annars blir jag bara mer orolig, för hon haltar extra mycket nu.. Efter promenader speciellt.. Och när hon reser sig upp, egentligen är det nog speciellt då.. Morsan gissar på något fästingburen sjukdom, men.. Jag vet inte. Hon kan ju bara ha ont eller något? Kanske sträckt sig?.. Taito gjorde det en gång, då fick han vila. Aja.. Vi får se.

Och min mobil funkar inte, men just nu ligger en ny och väntar på mig på posten. Yum, yum. Det ska bli nice.. Så jag kan inte nås idag, tyvärr..

HARD WORK, WORK!

Jag bjuder på den här..
Jag bjuder på den här, ok? Woodstock i skolan.

Kommentarer:

1 Gnuis:

alltså, KING! :D

Kommentera här: