En snabbis på morgonen.

Tänkte bara skriva en snabbis på morgonen om gårdagen.
Var äntligen i skolan igen efter en veckas sjukdom. Fick träffa alla mina underbara och mysiga vänner. Allt gick bra i skolan, vi hade en snubbe från Hare Krishna på besök på religionen.. Och Japanskan och Psykologin gick superbra! Skönt.
När jag kom hem så åt jag litet, sen fick jag ett sms av Lisa att hon minsann hade Friskis förbud för sin mamma, bara för att hon var sjuk. Så istället fick det bli en promenad. Så vi möttes vid min busshållsplats och gick sedan från ca. halv 7 (jag gick hemifrån 6 ungefär) till klockan 9. Däremellan besökte vi kyrkogården, Brunnsängsskolan, Rosenborgsskolan och även TG's hem.. Samt Ellbe, där vi unnade oss själva en glass. Det var en väldigt skön och ventilerad promenas, precis vad jag behövde.
Nej, nu kommer lite bilder, sen måste jag sticka!

Jag i min nya jeansjacka som jag totalt älskar. :D Tg bestämde sig för att klättra upp i den där.. Saken.. DÅ inte jag och Lisa vågade.
Peace, love and understanding!
// Sakito

Kommentera här: