Thursday, 29 April 2010.

Idag jobbade jag - igen. Från 6.30.. Fanns inte så mycket att göra faktiskt. Det var ganska lugnt och skönt. Amy var tillbaka från att vara sjuk och det rullade på med ganska lite kunder. Kan ju inte påstå att det var en speciellt spännande dag. Fick sluta runt tre och bestämde mig för att skynda hem och prata lite med Lollo på SKYPE. Vi pratade en stund tillsammans med Ellika också innan jag kände för en dusch och vi la på.
Efter duschen var det dags för mat. Åt med Greg och Annli eftersom Ells redan hade ätit. Sen satt vi och mysfikade på soffan och pratade.. Ellika kom ner och kom fram till att hon inte ville gå till puben.. Så jag fick ta reda på om någon annan skulle dit och jodå, Giuseppe skulle. Så han sa att han kunde hämta mig. Innan det så pratade jag med Hannis på SKYPE. Det var mysigt.
Giuseppe hann komma innan jag var färdig med Hannis, så hon fick hälsa på både honom och Ellika. Vi la på och åkte seda iväg till puben. Väl där träffade vi Shaun och Giuseppe kom på att han inte hade sitt ID med sig.. Dock tänkte han pröva lyckan ändå! Dock släppte vakterna varken in mig eller honom.. Så vi fick helt enkelt komma på något annat. Så jag ringe Ellika och frågade om vi kunde komma hem och se på film med henne.
Det gick bra, så det slutade med att vi satt och tittade på TV. Jag, Ellika, Duncan, Giuseppe, Jake, Shaun och Doug. Det var mysigt! Kom i säng ganska sent, men  vafan!

lollo

Hannis

Kommentera här: