Tuesday, 30 March 2010.

Idag jobbade jag från 6.30 till 1. Fick gå upp tidigt som attans (typ 5) och klä på mig och äta och sånt.. Och tyvärr så har jag råkat tappat bort min mobil av någon dum anledning.. Jag vet vad ni tänker: "VA!? Har hon tappat bort sin mobil?! Hon som aldrig gör det!!!", eftersom jag aldrig tappar bort viktiga saker, men jo, nu har det hänt.. Tror att den är i antingen Tahs's eller Ellika's bil.. Bara att ha tålamod och se.. Trist att inte ha någon musik att gå till bara..
Iallafall så fick jag lära mig den såkallade "till";en idag, alltså kassan. Det var inte så svårt egentligen.. Men eftersom jag aldrig gjort det förut så var det lite förvirrande.. Men jag fick till det de flesta gångerna. Det svåraste var faktiskt pengarna. De har väldigt mycket mynt här. 5, 10, 20 och 50 cent och även 1 och 2 dollar.. Så det var lite jobbigt att ha koll på allt, men det gick bra.
Kom hem till ett tomt hus och ett paket som låg och väntade glatt på mig! Wie! Slet upp det direkt och hittade fyra filmer, ett födelsedagskort och en liten present. :) Tack mamma, pappa och brorsan. Jag blev jätteglad och jag tror att alla kommer bli överlyckliga över filmerna, de har väntat!



Kommentarer:

1 Mamman:

Vad kul att det äntligen har kommit fram!

Hoppas att det blir mysiga filmkvällar nu!

Kram Familjen

p.s. hoppas att du hittar mobilen snart!

Kommentera här: