New Dome in Mundaring!

Hah, sitter nu på DOME, ett café, i mundaring som öppnade idag. Skitfräsch, massa staff och en Philippa som jag inte sett på länge. Haha, det är ganska mysigt. Varmt är det också så jag skaffade mig en smoothie.. Lagom gott alltså. Cairo sa att det skulle bli 31 grader idag, men jag tvivlar på att det faktiskt är det..
Iallafall så har jag det bra.
2 veckor tills jag ser Gina igen och jag pratade med henne igår faktiskt. Ska bli så himla kul att åka på en roadtrip och att se henne igen! Är lite nervös dock, vet inte varför.. Kanske för att vi inte har setts på länge..
Apropå se så såg jag en ödla utanför mitt rum idag. Han kröp över stenarna utanför, det var lite coolt. Filmade honom, så att ni kan få se vad det är för djur jag se här omkring, haha.





Ska även se Simon ikväll - tror jag. Han är nedgrävd i en massa assignments, så jag vet inte riktigt hur det kommer bli, men troligtvis kommer han ha lite tid för mig iallafall. Men det borde han ha.. Ska bara fundera på vad jag skall göra tills ikväll.
Träffade Ellika igår och gick på bio. Vi såg "Easy A", en komedi som faktiskt var roligare än vi trott. Kan ju rekomendera den om man tycker om komedier. Efter det gick vi till mitt jobb och hade en drink. Det var mysigt. Sen körde hon mig hem. Ganska skön dag.
Ben köpte en "worm-farm" häromdagen också.. Han ska "odla" maskar.. Eftersom de inte har kompostmaskar här tydligen, haha. Det låter lite kul, men också ganska coolt. All kompost ut till dem! Schysst. Han ska göda sina plantor med deras "avfall". Lite kul.. Men men.

Kommentarer:

1 Mamman:

HADE en drink???

NU har du varit utomlands för länge! KOM HEM!!



;=)



Kramar Mor-san

Kommentera här: