So much to do, so little time!

Vavavavoooom!
Ibland tror jag att någon har glömt att installera en handbroms (nödbroms?) i mitt liv.
Allt svischar förbi som när man åker X2000 tåg ungefär. Och även om jag är som en hund på såna tåg (sticker ut huvudet och håller ut tungan så den fladdrar i vinden) så vill jag ha en paus typ.. Ibland!
Har börjat införa rutiner i mitt liv, det känns bra - ÄR BRA.
Har ett rullande schema på jobbet.
Tränar måndagar och onsdagar (och kanske en dag till i veckan).
Kliver upp samma tid (förutom helger).
Går och lägger mig samma tid.
Försöker äta på bestämda tider (notera; försöker)..
Det går sådär. Men framåt!

Nästa vecka ska jag och Fredrik lyxa, i Barcelona.
Det känns bra. Och lyxigt.
Igår var vi på bio (Django Unchained, rå som tusan! Se den!) och idag ska jag "vårdeppa" med min stackars mor, som alltid blir lite deppig på vårkanten.
Mycket i livet.
Det känns ändå ganska bra.
Längtar efter värmen och att få börja ta tag i lite drömmar..

(Bild från weheartit.com)

Kommentera här: