- Good morning mini-holiday!

Äntligen känner jag att det är mini-semester på riktigt!
Viborg dock väckta vid 7.20 av telefonen som ringde. Det var receptionen som frågade om Fredrik ägde en röd Renault. Och det gör han ju!
Han var tvungen att flytta på den för att det skulle kunna parkeras muskelbilar där, för idag gick starten för American Power Tour 2013 här i Motala, mitt utanför vårt hotell! Kul!

Så vi klev upp efter det och kilade ner till frukost, som är som alltid awesome på hotell, innan vi tog oss ut på en prommis.
Mitt utanför stod det en massa fina bilar som vi var tvungna att titta lite på..
Efter det så traskade vi ner och kollade upp växlingsområdet inför imorgon och pratade med några bekanta till Fredrik innan det blev fika på trottoaren där bilarna stod!
Så när dom åkte så satt vi och njöt av ljudet (filmer finns på min instagram där jag heter Loia) innan de åkte iväg.

Precis när Fredrik hade sagt att hans coach och triathlon teammate skulle komma "om en och en halv timme ungefär" så ringde dom och ville simma med honom!
Fick sitta en stund i gräset och mysa medan de simmade innan vi lullade iväg för att äta.
Just nu chillar vi lite på rummet innan Fredrik ska kolla löpbanan med Johan (coach) och Patrik!

Kommer ladda upp mer bilder från idag senare ikväll.

Kommentera här: